Jdi na obsah Jdi na menu
 


11. září 2001, New York – největší podvod všem národům světa?  

Je všechno tak, jak je nám prezentováno? Jaká je skutečná realita?

 

ObrazekMožná si někteří i po letech vybaví, co se v tento den stalo. V ranních hodinách 8:46 a 9:03 místního času došlo k jedné z největších katastrofických událostí moderních dějin, došlo k útokům na jedno z nejcitlivějších míst moderního business světa – World Trade Center WTC neboli Světově obchodní centrum v New Yorku. Stejná událost se udála v 9:47 na budově Pentagonu. Kdo mohl tak dokonale naplánovat, zinscenovat a uskutečnit tyto události – najdete-li odpovědi, máte pachatele tohoto hrůzného činu.

 

 

 

Oficiální verze - zkráceno:

ObrazekK útokům byla použita unesená civilní letadla typu Boeing, ta narazila do budov WTC a tím způsobila požár, povolení nosných konstrukcí prohořením, jejich demolici a následné zřícení. Současně proběhl i útok na Pentagon podobným letadlem, ale škody nebyly tak destruktivně fatální.  Celkem 3.000 nevinných lidí zahynulo. Za viníka byla označena teroristická organizace Al Quaida vedená Usamou Bin Ladinem.

 

 

 

 

Skutečnost?

Jednoduchá metoda všech vládců a politiků :

1. Prodej lidem lež s autoritou a důstojností

2. Zaměř předmět diskuse k něčemu emocionálnímu – cíleně zasáhnout lidská srdce příběhem.

911-plane-mix.jpg

Údajně unesená letadla nebyla dle svědků civilní, ale nákladní, byla totiž bez běžných okének pro pasažéry, letadla nebyla navíc vybavena řádným značením pro identifikaci provozovatele aerolinií, pouze jakési modré logo…

Několik dní před útokem známý odborník v oblasti vidění na dálku Chris Robinson osobně poskytl tajným službám informaci ohledně dvojčat a útoku na ně za pomocí letadel – bez jakékoliv odezvy, reakce či přípravy.

 

Jak je možné, že se 33 minut po zásahu 2.letadla již jasně vědělo a v živých reportážích s jistotou určovalo, kdo za tím vším stojí?  Cituji: Extrémně mocný muž Usáma Bin Ladin je schopen kdykoliv udeřit znovu, v jeho tzv. Svaté válce chce realizovat zabíjení Američanů a židů, má přibližně 3.000 bojovníků a disponuje islámským výcvikovým centrem, to vše s cílem rozpoutat Svatou válku proti světu, konkrétně Americe. Konec citace.

ObrazekTito lide žiji normálně ve stanech, v horských jeskyních a hliněných domcích v nejchudších částech Afghanistánu a z ničeho nic se rozhodli, že srovnají Ameriku se zemí?

Proč, když jim ještě donedávna pomáhali proti Rusům? Veškeré představení scénářů, herců i viníků a dalších rekvizit bylo nastaveno během první hodiny po útoku, což je dle mého názoru příliš rychlá práce.

Kdo to vše tak dokonale připravil a jak to tak rychle dokázal?

Během dost dlouhého letu „unesených“letadel při útoku na dvojčata nevzlétlo jediné vojenské letadlo, aby případně letící stroje od hustě obydleného prostoru odvrátilo či sestřelilo – ani jedno.

V budovách bylo evidentní provedení několika dalších souvisejících detonací, což potvrdily i záchranné týmy a je vidět na záznamech.

Výbuchy v budově ještě před dopadem letadel 3minuty video: http://www.youtube.com/watch?v=mhROd7Jt3-w&feature=related

V jedné části sklepních prostor budov bylo skladováno obrovské množství zlata, které se překvapivě po sesuvu nikdy nenašlo. Způsob sesuvu budov byl dokonalou ukázkou profesionální demolice, což bylo později v jedné TV reportáži majitelem objektu potvrzeno.

Proč spadla třetí budova označená jako Budova č.7, aniž by byla jakýmkoliv letadlem zasažena a jakým způsobem se to z ničeho nic stalo? Spadla v půl šesté večer a to naprosto čistě směrem dolů – jasná demolice bez jakéhokoliv útoku.

Ještě doplňuji informaci, že diskutované objekty byly přibližně půl roku před útoky slavnostně pojištěny, přičemž obě budovy dvojčat spadly po méně než hodině požáru, přičemž např. Meridian Plaza hořel v minulosti ve Filadelfii celých 19 hodin a nespadl ani náhodou. Proč?

thermite.jpg

Jak mohly budovy prohořet, když podle leteckých odborníků téměř veškeré palivo spotřebovaly počáteční výbuchy po nárazu?

Navíc hořením leteckého paliva vzniká řádově o několik stovek nižší teplota, než je teplota tavení oceli.

Proč ještě druhý den snímky NASA satelitů ukazují teplotu vyšší než je teplota hoření leteckého paliva?

Odborný časopis Fire Engineering konstatoval, že ještě žádná kovová budova nebyla zřícena díky požáru.

 

Jak mohly budovy spadnout, když nápory silných větrů a bouřek na ně, mají daleko větší sílu na celé ploše budovy než dopad letadla na ploše relativně malé?

Jak to, že budova padala tak rychle k zemi bez zjevného odporu nižších a staticky nepoškozených pater? To se totiž stane pouze použitím výbušnin uvnitř budovy.

Kam se navíc poděla pevně svařená horní nezasažená část budov, která se po dopadu zázračně proměnila v prach? Pouze použitím výbušnin.

Proč nespadly jen vršky dvojčat a proč nespadly směrem ven z budov převážením, jako když se kácí strom? Vidíme, kolik nejasného je stále k zodpovězení?

Ještě pár slov k Pentagonu – samotný letecký instruktor nechápe, jak se mohl někdo do Pentagonu velkým dopravním letadlem takovýmto způsobem trefit? Musel by mít větší znalosti a zkušenosti než letečtí instruktoři a to Al Quaida rozhodně nemá.

ObrazekTehdejší prezident George Bush ml. seděl v okamžiku útoku ve školní třídě na očích dětem a to dokonce ještě i pár minut s naprosto ledovým klidem po tom, co mu bylo oznámeno provedení útoku – jasné veřejné a navíc pozitivní alibi. (Viz celá historie slavné rodiny Bushů) 

  

K nezodpovězeným otázkám 11.září 2001 se spojilo již přes 1000 odborníků – architekti, stavitelé, demoliční odborníci – a uspořádali na únor 2010 velkou konferenci.

Výstupem je shromáždění všech dosud známých údajů, informací a faktů a předání svých stanovisek vládě se žádostí o opětovné přezkoumání. Samotní New Yorčané chtějí dokonce celých 66% všech uzavřených tvrzení znovu přezkoumat a 49% z nich je přesvědčeno, že o všem vláda věděla dopředu a nechala tento odporný zločin na lidstvu udělat.

Stručné video naleznete zde: http://www.youtube.com/watch?v=xkT5yAlmDoA

A další: http://www.youtube.com/watch?v=WUwCRhcCmNk&feature=related

  

 

Ještě jedno, mnoha náhodami provázané video:

 

 

Perlička na závěr: Svědectví tvůrce filmů Aarona Russoa – kdy mu jedna z celosvětově nejvýznamnějších rodin - US Rockefeller family - podala svědectví o tom, že již 11 měsíců dopředu o plánovaných útocích na dvojčata vemi dobře věděli http://www.youtube.com/watch?v=xkT5yAlmDoA

 

Pro další studium doporučuji například otázky známého Charlie Sheena nebo Terrorstorm Alexe Jonese.

Největší výsměch a ironii inscenátorů celé akce osobně cítím v postoji a zesměšnění či zhanobení obecného symbolu Americké bezpečnosti běžných občanů, kterým je právě číslo 911 – nonstop hotline Policie.

ObrazekTuto událost vnímám současně jako úžasnou příležitost a obrovskou šanci sjednotit celé lidstvo směrem ke všemu pozitivnímu, které je v nás lidech věky zakódováno a ukryto.

Celý svět byl zasažen ohromnou vlnou soucitu, účasti a pohnutím myslí i srdcí, bohužel naši vůdci tuto příležitost zcela promeškali a síla našeho vědomí znásobená soucitem se opět rozplynula mezi všemi - bez transformace na vyšší úroveň.

Tímto aktem bychom se nadobro odpoutali od našich falešných vládců a inscenátorů a nastolili vlastní svobodu vědomí i ducha. Známe-li svou budoucnost, není již žádných vládců třeba.

Níže přikládám konkrétní audiozáznam diskuse špiček vlády USA o plánované a systémové tvorbě teroristických hrozeb napříč světem:

Související důležitý článek: http://www.jinestranky.cz/clanky/doporuceni--vzdelavani--vyzvy/media-jako-nastroj-programovani-nasi-reality.html

 

 

Mnoho štěstí Aridan

 

 

_________________________________________________________________

Něco skutečně malého k dalšímu zamyšlení:

 

... a ještě další myšlenka...

 

Pro ty, kteří hledají další faktické důkazy a historické analogie, umísťuji po dohodě s autorem odkaz na přehledné a popisné zdroje v českém jazyce:

Proč nás vlády pořád okrádají?   První, úvodní část v tomto odkazu

Proč nás vlády pořád okrádají?   Druhá část s videi v tomto odkazu

Proč nás vlády pořád okrádají?   Třetí část v tomto odkazu

 

Komentáře

Přehled komentářů

Video

(Adam, 4. 6. 2011 19:39)

http://pravdu.cz/11zari-2001/kdo-nejvice-profitoval-utocich-11-zari-2001

Je O(s)ama (B)in Ládin přesmyčka z O(b)ama (S)yn Ládinův?

(Po, 5. 5. 2011 14:48)

http://www.youtube.com/watch?v=IJY3V-xfAXk

Konspirace nebo utajovaná pravda?

(Po, 19. 4. 2011 9:47)

Kdy už se lidi probudí a začnou si sami hledat odpovědi na lži, které jim nenažrané korporace neustále vnucují?

Mám pocit, že karta s konspiračními teoriemi se obrací v neprospěch veřejnoprávních médií a oficiálních prohlášení. V posledních letech, ale co, kecám, i v minulosti se vždy po určité době prokázalo, že to, co bylo považováno za konspiraci, bylo pravdivé a lži, které se lidem předkládaly, jako zaručené skutečnosti, byly vyvráceny.

Jako třeba pravda o Iráku:
http://www.independent.co.uk/news/uk/politics/secret-memos-expose-link-between-oil-firms-and-invasion-of-iraq-2269610.html

V češtině zkráceně:
http://blisty.cz/art/58286.html

Kdo hledá informace a sleduje poctivě dění, ví, že dnešní konflikt v Libye je přesně to samé, opět jde jen o peníze.

Kolik suverénních států ještě bude muset padnout, aby lidstvu konečně došlo, že je třeba nenažrané zloděje jednou provždy poslat do propadliště dějin???

Re: Konspirace nebo utajovaná pravda?

(Po, 19. 4. 2011 9:53)

Je třeba přijít na to, jak se tomu postavit.

Re: Konspirace nebo utajovaná pravda?

(PAT, 3. 5. 2011 21:51)

Tak to je snadné. Všechny přece, jeden po druhém. To že ukončili díl nazvaný Usáma Bin Laden, znamená že už je natočený další, uvidíme kdo to bude Libye, Severní Korea, Cuba, Pakistan, Írán, Venezuela ?

pad WTC

(Honza, 7. 4. 2011 11:14)

Dlouho jsem na to koukal z druhe stranky a rikal si, proci by nekdo umyslne likvidoval dvojcata, ktera stala lepsi ctvrti NY a musela stat a vydelavat spoustu penez. Pak mi ale amik, ktereho jsme meli na anglictinu rekl, ze s budovamy byl problem, dlohodobe byly pevazne prazdne a v okoli byli budovy v lepsich lokalitach a za nizsi najemne a majitel na nich dlouhodobe prodelaval. Takze byly vlastne takovym trnem v oku na Manhattanu. Pote co o ne prisel dostal jeste slusne zaplaceno od pojistovny.

Nic nového

(Václav, 18. 9. 2010 0:30)

Celý ten článek je klasickou ukázkou komunistické dezinformace s jedním cílem : zasít nenávist lidí na celém světě vůči vládě USA.Autor (autoři?) článku klade jen otázky údajných "odborníků",ale nedává ani jeden konkrétní důkaz o ničem.

Re: Nic nového

(Jan, 27. 11. 2010 18:41)

A jaký by jsi chtěl důkaz,aby předstoupili před lid a řekli : To já.

Re: Nic nového

(Alien, 10. 1. 2011 22:50)

Souhlasím.

Re: Nic nového

(karbos, 25. 2. 2011 21:34)

:D ty si ňouma kamo

Re: Nic nového

(Petr Pan, 21. 10. 2010 16:38)

dukazu je tolik, ze to uz opravdu nelze prehlizet. bohuzel nekteri lide porad nechcou uverit a pred pravdou stale zaviraji oci, ale i oni nejspis nakonec procitnou ;-)

Re: Nic nového

(Eyewitness, 26. 10. 2010 22:43)

Václave, ty jsi buď republikán, nebo máš posledních skoro 10 let klapky na očích a špunty v uších...nebo jsi snad agent G.W.Bushe ? Základní odpovědi na otázky jako gravitační zákon, nebo teploty tání oceli obalené betonem, nebo teplotu hoření kerosinu si můžete najít v knihovně..Co tam ovšem nenajdete je selský rozum, který by vám řekl, že právě vláda USA bohužel mlžila co nejvíc a nikoho nikde nechtěli pustit, videa z bezpečnostních kamer se navždy ztratili..Veřejnosti neukázali žádný přímý důkaz. Jedině údajné Kajdovské piloty. Kdyby jste byl steward a přišel by neznámý arabský pilot k vám do letadla, zřejmě byste si s nim chtěl dát panáka. Holt na to máte moc vysoké KvíKvé, aby Vám to všechno přišlo až moc divný.

Re: Re: Nic nového

(Alien, 10. 1. 2011 22:52)

Proboha tohle už bylo 100x a jasně vyvráceno :-(

...

(AnneMone, 10. 1. 2011 23:24)

A přitom většina světa...věří, jako ostatně skoro pořád informacím z médií...
...Né že bych já snad měla před předčtením tvého článku názor jiný.
Kolektivní zaslepenost.
Díky za tuto podnětnou myšlenku.

...

(živočich, 7. 10. 2010 22:09)

Je to jen jeden z dalších podvodů na lidstvo a s fakty souhlasím. Jen nějak nerozumím poslední větě článku,ta ho ohýbá zcela jiným směrem.

Re: ...

(Aridan, 8. 10. 2010 21:07)

Milý živočichu,
máš na mysli větu o naší budoucnosti?
Je to logická konsekvence toho, kdo přesně ví, co má dělat, proto nepotřebuje nikoho, kdo by jej řídil :-)
Kdyžtak ještě napiš...
Aridan

Rree: Re: ...

(žživočich, 14. 10. 2010 23:22)

Na anglické konspirační weby,z nichž je zde mnoho materialů citováno chodím již několik let,protože v Čechách žadný kvalitní web neznám.Bohužel mnoho vašich čláků je upraveno oproti originálům,takže vlastně jiný závěr pro čtenáře nenabízí.Uznávám že s okopírovanými materialy můžete naložit po svém,pak to ale není konspirace,ale jen vaše vlastní pravda.Čemu hlavně ale nerozumím je končit příspěvky pravidelně citacemy ze sektářských webů,čímž pro mne uvedené konspirační případy stáčí čtenaře zcela jiným směrem,což je trend právě hlavně českých stránek.Bohužel právě proto vám váš záměr jen informovat a diskutovat o konspiraci upřímně nevěřím a zůstanu u informací a diskuzí skutečně konspiračních webů,kde se místo hledání světla,hledá pravda.Hezký večer :-)

Re: Rree: Re: ...

(Alien, 10. 1. 2011 22:54)

Kvalitní názor.

Re: Rree: Re: ...

(Aridan, 15. 10. 2010 20:57)

Milý živočichu,
pokud jste věnoval dostatek času Jiným Stránkám, poznal jste, že není jejich cílem primárně diskutovat pouze konspirační teorie, ale otevřít lidem širší obzor na celek a nabídnout jim jiný pohled na realitu, kterou si sami zpracují a v případě zájmu dále objeví.
Speciálně tato sekce je jen jakýmsi "spouštěcím mechanismem" tohoto uvědomění, že nemusí být vše tak, jak vypadá hned na první pohled.
Osobně nejsem hoden a nemám právo si jakoukoliv vlastní Pravdu přivlastnovat a ani to není můj záměr - k čemu by mi má osobní Pravda vlastně byla? Nepotřebuji jí, probudit se může každý z nás sám, postupně a dobrovolně - násilí již bylo na nás všech vykonáno dost.
Pokud v tom vidíte jak píšete dokonce sektářství, je to Vaše pojetí pochopení, pro které můžete mít nejspíše díky vlastní zkušenosti svůj důvod - chápu.
Nic takového však nikomu není účelem vnutit - naopak, osvobodit se a hledat Jinou realitu, než tu, která je nám stále servírována jako ta správná.
Snad mi rozumíte...
Aridan

Re:

(živočich, 16. 10. 2010 16:26)

Rozhodně si netroufám vás obvinovat ze sektářství,byt používáte nápadně podobné citáty,ale to je vaše věc.Co mě skutečně bije do očí jako letitému konspirátorovi je že mícháte jablka s hruškami.Pokud by jste tu mněl další rubriku která je například o duševním rozvoji člověka,pak bych rozumněl.Ale prakticky každý váš článek končí místo dalších poznatků k tématu,tzv. jak tomu říkám duchovní utěchou a to je opravdu jiná škatulka.A na závěr můj osobní názor na fenomén 2012. Jelikož se zajímám hlavně o historii planety,z dostupných poznatků ze všech stran vědy i amatérských nadšenců,nemám větší obavy z Ufo než ze zákonů přírody čili vesmíru.Největší nebezpečí pro lidstvo,je zde na zemi viz. přepolování,stratovulkány,asteroidy a mnoho dalších jevů,které zde byli,jsou a budou i bez zásahů jiných civilizací.po některé z těchto událostí,lidstvo zřemně přejde do jiné urovně díky dramatickým změnám,ale může to být také zpět doba kamenná a všude kolem led.Nezní to možná tak mysteriozně a tajemně jako jiné jevy,o to by realita byla drsnější.Na to jestli se to stane za 2 roky nebo za sto let,bych však nevsadil ani korunu,to přenechám těm kteří mají a znají více poznatků. Hezký den :-)