Jdi na obsah Jdi na menu
 


Cenzura informací a vzdělávání jako forma otroctví

6. 4. 2010

Obrazek

Přemýšleli jste někdy nad tím, kolik věcí se člověk musí za svůj život naučit, kolik zkoušek projít a kolik z toho je skutečně pro život potřeba? Pokud se podívám na svůj vlastní život, během nějž jsem měl možnost projít těmi nejvyššími stupni vzdělání, mohu o nutnosti osmi až devíti zkoušek z deseti s velkým úspěchem pochybovat.

Systém vzdělávání, zaměřený na obecné masy, který je poměrně konzervativní, vzhledem k moderním vědám a objevům alternativních průzkumů velmi nepružný, rigidní a zkostnatělý, nedává jedinci ani malou šanci volby a svobodného rozhodnutí, co by sám chtěl hlouběji dělat a vzhledem ke svému zaměření a nastavení dále rozvíjet.

Navíc je smutné, že celý systém vzdělávání je stále více v rukou silně materiálně  zaměřených státních úředníků, odtržených od podstaty naší existence a v rukou rozhodnutí vlády, co a jak do systému po vzájemné shodě začlenit.

Materialismus je naprosto falešnou udičkou tohoto světa, vše na něm i mimo Obrazekněj je totiž interaktivně propojené a navazující na sebe. Jedná se stále o jednu vědomou a živou formu energie, pouze o jiných frekvencích a intenzitě (jemná – myšlenka, hrubá – hmota). Podívejme se například na dopady ekonomické krize a obrovskou změnu v systému lidských hodnot a transformaci myšlení.

Celý náš život máme nesmyslně masírovanou zejména levou část našeho mozku – myšlení analytické, logické, exaktní, organizované, detailní, vědecké… Zatímco naše pravá polovina – tvořivost, představivost, intuice, koncepce, objevování, cítění, celkový pohled – nám zakrňuje a tvrdě spí. Málokdo si uvědomuje, že se tímto postojem sami odtrhujeme od nejvyšších zákonů kosmu, utíkáme k profanovanému spotřebnímu materialismu, k zbytečné soutěživosti mezi lidmi, nesmyslnému sobectví a nikdy nekončící chamtivosti a věčné nespokojenosti. Tím se stále hlouběji odpojujeme od ducha našeho vyššího já, intuice a pochopení celkového obrazu dokonalého stvoření.

Možná se nám jednoho dne – v lepším případě – stane, že pochopíme fakt, že jsme náš nejproduktivnější – co do učení se – dětský a dospívající věk promeškali věnováním energie něčemu, co dle všeho nebudeme ani Obrazekpotřebovat a co vlastně nechceme dále rozvíjet. Systém nám umožní snad jedinou pozitivní věc – ochutnat z dovolených a předepsaných číší instantní či chybějící pravdy a do budoucna ukázat možné dveře poznání, které později musíme otevřít svým úsilím již sami. Nebojím se říci, že z nás stávající systém vychovává tzv. účelově informované univerzální idioty a pro budoucnost pracující roboty vládnoucích skupin. Pokud toto pochopíme, něco s tím určitě začneme dělat – a už jen to, že čtete tyto řádky, je znamením pozitivní změny.

Lidstvo po celé věky užírá jejich vlastní strach, skrývaná úzkost a zlost, nenávist vůči druhým, přírodě i všemu živému, závist ostatním pro jejich úspěchy a tato vnitřní nespokojenost se promítá do chování lidí vůči sobě, do depresivních stavů celých národů, do unáhlených činů a často vražedných aktů… Stačí se projet veřejnou MHD.

Nic není náhoda, vše má svůj původ, účel i formu. Vše nám je chytře programově podsouváno. Jedna z populárních forem vsugerovávání – až hypnotizování – jsou media. Třeba obyčejné „Noviny či souhrnné události dne“. Je nám prostřednictvím filtrů v podobě tiskových prohlášení a sdělení tiskových kanceláří opakovaně a důrazně programováno, co si máme o čem myslet. Bez výjimky. Staří, mladí, chytří i ještě chytřejší – je nám servírována pravda, kterou máme přijmout. A to zde nerozebírám podprahová vysílání… Slýcháme například názory politiků, odhalena jsou povolená fakta, stručná zhodnocení situací a shrnutí informací schválených pro veřejnost… Není jediná šance svobodného názoru a volby nezávislého pohledu. Televize a masová media i dnes prochází pečlivou cenzurou, která byla i za doby vlády komunistů i před nimi. Cílem je udržet nás v realitě, které máme povoleno věřit. Jinými slovy – jsme v této pozici jen stádo ovcí, někdy dokonce stádo nebohých kusů dobytka (viz. aféry s účelovými vakcinacemi, které rozhodně neakceptujte, pokud si chcete zachovat své DNA). Nejsilnější media světa jsou vlastněna mocnými tohoto světa a neřeknou nám více, než by je samé ohrozilo. (viz.sekce Věd a experimenty /clanky/veda-a-experimenty--)

Nenechme se manipulovat a nebojme se ptát – proč.  Televizní media Obrazeknaprosto efektivně a masově  ovlivňují naše společné kolektivní vědomí rychle a v minimálním čase.

Odtrhnout nezatížené lidi od sebe, nenechat je přemýšlet a myslet, nenechat je meditovat a kontemplovat tím směrem, kam je vnitřní smysl vede – proto se protěžuje masové prosazování takových aktivit jako fotbal, hockey, masově organizované koníčky, účelová náboženství s cílem řízení názoru a chování mas, paradoxně řízená obvykle těmi nejsprostšími individui opět na základě materialismu a vyplývajících výhod. Veškerá odlišnost je dnes potlačena, normální je pouze to, čeho je v daném vzorku jedinců nejvíce (medián / modus) a co se dle normativů očekává. Ostatní jedince, kteří vidí to, co ostatní nikdy nespatří a slyší, co ostatní nikdy neuslyší – schovat do ústavů jako například Bohnice... (Bohnice prominou…)

Následky výše popsaného systému vzdělávání bohužel pociťují už naše nejmenší děti, které jsou díky své čistotě a nezatíženosti vlastní historií nejlépe ovladatelné a manipulovatelné směrem k materialismu – reklama, unifikované hračky a další produkty cílené dle skupin dětí, jednotné školství, cenzurované názory, výchovné normativy a umělá uniformita udělá z velmi schopných a čistých duší ubohé nemyslící stroje –  (viz. článek: Věda a experimenty – MK Ultra zde: /clanky/veda-a-experimenty- ).

Ve škole, ani jinde se však veřejně nedozvíme, že jsme součástí nekonečného vědomí, že zde máme právo a úkol zažít zkušenost naší existence, zažít roli pozorovatele v našem těle a spatřit širší pohled na krásu našeho stvoření a stát se spolutvůrci v jeho duchu.

Síla našeho lidského vědomí je naštěstí natolik silná, že i přes nastavený systém společně s tlaky na naše vjemy se nezastaví stále rostoucí zájem o podobné informace a pravdu…

Jsme nesmrtelné duchovní Obrazekbytosti z vyšších dimenzí, které byla stvořitelem dána duše a našimi rodiči tělo s cílem zažít pozemskou zkušenost zakončenou smrtí a pokračováním této cesty dále.

Okamžikem zrození začíná naše pozemské omezování – tohle smíš, tohle nikoliv…  Náš život je však naše volba – máme možnost volby rozhodnutí a poučení se z jejich následků. Volnost či otroctví, volba je na nás – uchopte, co uznáte sami za vhodné…

Mnoho štěstí Aridan

 

Komentáře

Přehled komentářů

Ano, ano, pane Adrian

(Budybad, 24. 2. 2011 7:04)

To vse pochazi z toho ze clovek, ackoliv si mysli, ze kdyz ma vetsi mozek, tak je neco lepsiho, je stale jen soucast prirody a to stadni tvor. Cili opicime se, abych neurazila opice, jeden po druhem a drzime se radeji v centru stada, abychom neprisli k urazu. Tak to dodnes delaji ovce i kravy, antilopy a tak dale.Teto vlastnosti je bohate vyuzivano jednotlivci, jez si mysli ze jsou chytrejsi nez ostatni, ku vlastnimu prospechu. Nekteri z techto jednotlivcu jsou obchodnici, jini politici, jini diktatori atd.Vsichni ale vyuzivaji stadniho zastrasovani a manipulovani, a pouzivaji k tomu media a i ostatni mozne paky, jako zakony a dane, aby lidi udrzeli v neustalem strachu o svuj zivot, potravu a existenci jako takovou.Metoda sama je stara tak, jak dlouho lidstvo existuje. Ve starem Egypte to byli knezi a chramy, ve stredoveku kler a valky, v novoveku politici a jaderne zbrojeni. K tomu se jeste pridavaji pomocne pomucky jakopiratstvi ve stredoveku nebo terorizmus v moderni dobe. Zastrasene stadecko posloucha sveho vudce ze strachu ze o neco prijde, verice ze vudce je moudrejsi, i kdyz vudce sam je hloupy a jedna jen ve svem soukromem prospechu. Lide jsou v podstate lini neco sami delat a nebo premyslet, radeji nasleduji neco nebo nekoho.Vzdycky a v kazdem stade je jedinac ktery je lepsi nebo silnejsi a je vudce. U lidi, protoze mame mozek, to neni fyzicka sila, jako u zvirat, ale prefikanost, cili vyuzivaji mozku k oblouzneni jinych lidi ve svem prospechu. To je tak asi vse. Narody to tem vudcum cela staleti zerou a jdou stadne za nimi. Az nemaji co zrat, pak jim dojde ze vlastne tento vudce za kterym sli, neni tak silny jak se zdalo a vyberou si jineho, udajne lepsiho.Stare rimske porekadlo: Dej lidu chleb a hry: bylo velmi moudre.Vas Budybad

Aridanovi

(fikus, 8. 12. 2010 23:56)

Pozorně jsem si pročetl tvůj obsáhlý příspěvek a jakmile budu mít chvilku, odpovím. Ale vcelku se dá se vším souhlasit-jen bych upozornil, že zkoušky ač vypadají zbytečně a jsou všeobecně neoblíbené a stresující, jsou přesto důležité už pouze svojí podstatou. Je nutné procházet různými zkouškami, dobré pro tvorbu odpovědnosti k připravenosti pro danný úkol. Zkouška může zvýšit sebevědomí, je-li úspěšně složena. Prověří akceschopnost jedince ve stresové situaci a těch v moderním životě není málo. Kdo se nenaučí vypořádat se se stresovými situacemi, těžko obstojí v dnešním světě. Od nepaměti lidé procházeli různými zkouškami a kdysi v historii různá kněžstva-ochránci vědění a tajemství,....procházeli rovněž různými stupni zasvěcení.

myšlenky 1

(Dagmar, 30. 8. 2010 9:31)

A S L O V O které vyjadřuje to co cítím,to čím jsem,to čím chci oslovit všechny lidičky,kteří mají uši k slyšení a oči k vidění.......

Myšlenky.....

(Dagmar, 30. 8. 2010 9:27)

Myšlenka-vzdělávat se duchovně
Čin- studium Bible,Apokryfy,Gnosis9.net,Egypt,Jiné stránky.
Charakter- laskavost,soucítění,láska,pravda,spravedlnost,potřeba pomáhat,soužití a obdiv přírodě,vnitřní mír,spokojenost a touha po dalším poznání.
Budoucnost- nechám na Bohu veškerenstva,Kosmu,neviditelné činné síle která v nás klíčí.......

Ovládání TV médií našich myšlenek......

(Dagmar, 10. 8. 2010 22:15)

Tv jsem měla zapnutou skoro denně od rána do půlnoci.Byla jsem po úraze.V březnu letošního roku mě zničeho nic přestala televize fungovat.Následoval zmatek a schánění rádia pod doměnkou,že to ticho v bytě nevydržím.Začala jsem se nudit a do ruky se mě dostala Bible. Věřte,že od té doby mě tv ani rádio neschází a cítím se mnohem lépe při hloubkovém studiu Bible,než při zírání na obrazovku.Do dnešního dne Tv média nesleduji a pokračuji v duchovním vzdělávání.Věřte že mě to obohacuje mnohem více.Dostala jsem se k věcem,které mě zajímají a konečně jsem přišla na to,jaký je smysl života.