Jdi na obsah Jdi na menu
 


Auto na vodu snadno a rychle - jak na to?

25. 5. 2011

 

Vodíkový generátor z destilované vody 

 

Úplnou "náhodou" se ke mě dostala informace od samotného autora tohoto zařízení, který mě napřímo oslovil s konkrétním komentářem ve věci zvyšujících se cen pohonných hmot. Myslím, že nám podobné zlepšováky a vynálezy nejsou dostatečně jasně resp. vůbec demonstrovány ani v pořadech typu Rady ptáka loskutáka, ani v Receptáři prima nápadů, proto s těmito věcmi musí vyjít na světlo světa alternativní weby. Důvod je velice prostý - stát potřebuje naše peníze a daně.

 

 ________________________________________________

Doplňuji aktuální záznam živého vystoupení pana Jaroslava Duška - Divadlo na Kampě, kde autor vodíkového generátoru přímo jeho funkci popisuje (cca od 32.minuty):

http://www.ct24.cz/kultura/126678-on-line-duse-k-z-divadla-kampa/

 _________________________________________________

 

 

Níže následuje text autora, který jsem jen minimálně upravil:

_________________________________________________  

Instalací vodíkového generátoru bude naše vozidlo hybridní. Bude používat původní palivo a navíc samovolně generovaný vodík. Jinak řečeno, část původního paliva ( asi 40% ) bude nahrazeno gener-sada.jpgvodíkem. Tím tedy šetříme zmíněných cca 40% pohonných hmot.

 

Celý systém pracuje tak, že elektřinou, generovanou alternátorem za provozu motoru vozidla, je napájen vodíkový generátor, který elektrolýzou vody produkuje vodík a kyslík ( HHO ). Tato plynná směs je následně přiváděna do motoru přes sací potrubí.

 

 

Detaily například v tomto videu: http://www.uloz.to/live/8969847/vodikovy-generator-vnit-ek-avi 

Ve skutečnosti motory průměrně využijí cca 20-23% energie z paliva. Zbývající část, jsou jedovaté emise a nespálené palivo. Vodík a kyslík vytvořený generátorem podpoří mnohem účinnější spalování jakéhokoliv paliva.

Motor využije mnohem více této energie a má navíc větší výkon. Vodík zvyšuje efektivitu spalování dodávaného paliva do spalovacího prostoru. Zlepší se jeho spalování a využití přenosu síly výbuchu na točivý moment motoru.

Generátor vytvoří zhruba 3 až 4 litry vodíku a kyslíku ( HHO ) za minutu, v poměru 2:1 pro vodík. Vodík má asi 2x vyšší oktanové číslo než benzín a 4x větší než diesel. Kyslík navíc podporuje hoření. gener-bunka.jpg

Jinak řečeno, získáme pro svůj motor navíc několik litrů plynné směsi paliva, které je kvalitativně na výrazně vyšší úrovni, než současná paliva s biosložkou z čerpacích pump.

Spalováním HHO vzniká navíc jen vodní pára, takže auto bude mít výrazně méně škodlivých emisí a bude tak mnohem ohleduplnější k  životnímu prostředí.

 

Technické údaje:

Pro svůj provoz potřebuje generátor cca 20-30 ampér. Záleží na typu generátoru i vozidla, či přání zákazníka. Běžné alternátory u aut, dnes produkují hodnoty někde mezi 15 – 30 A navíc, které slouží pouze pro dobíjení baterie. Generátor využívá pro produkci vodíku právě tento proud navíc, který by se jinak bez užitku pouze ukládal v baterii.

Destilovaná voda sama o sobě proud samozřejmě nevede, proto je nutné ji ještě smíchat s jedlou sodou a tím vytvořit vodivou směs. ( na zimu se pak ještě přidává denaturovaný líh proti zamrznutí ).

Voda která se rozkládá na plyn HHO  MUSÍ  být výhradně !!! destilovaná. Případné nečistoty ve vodě by se okamžitě usadily na elektrodách a generátor by po čase snížil svou účinnost či dokonce přestal pracovat. (jedlá soda nevadí, protože se rozpustí na tak malé částečky, že zanesení elektrod nehrozí).

 

Obrovskou výhodou tohoto zařízení je fakt, že se kyslík a vodík nikde neskladuje, ale vyrábí se elektrolýzou vody pouze v době, kdy je vůz v provozu nebo když generátor uvedeme do provozu pomocí vypínače.

Tím odpadá starost se skladováním a bezpečností provozu, neboť malé množství HHO, které je takto vyrobeno, si motor okamžitě přisaje a využije pro účinnější spalování v motorech jedoucích na benzín, naftu či LPG.

Díky spalovaní HHO se v motoru odstraní usazeniny vzniklé provozem na běžná paliva, lehce se zvýší výkon, sníží se hlučnost, množství vypouštěných emisí a hlavně spotřeba paliva.

 

Pokud jde o platnou legislativu, tak u nás ani v jiných členských státech EU není zařízení výslovně gener-lambda.jpgpovoleno, ale ani zakázáno. Platí tedy, že je možné ho využívat pro úsporu paliva, ale nedá se zapsat do technického průkazu a na technické kontrole musí být zařízení vypnuto, aby neovlivňovalo výsledky měření emisí.

Moderní motory nastavují palivovou směs, která jde do motoru podle výsledku měření toho, co vychází z motoru.

Sonda, která provádí měření, se jmenuje lambda sonda. Podle výsledků jejího měření řídící jednotka nastavuje bohatost palivové směsi pro motor.

Aby opravdu došlo k úspoře paliva, je nutné řídící jednotku trochu „obejít“ tím, že se mezi ni a výstup ze sondy přidá zařízení, na kterém si sami nastavíme, jaká palivová směs má jít do motoru.

Při spalování HHO totiž dochází k výrazné změně v emisích motoru. Pokud bychom tedy sami nenastavili jak bohatá směs má být, spotřeba by naopak výrazně vzrostla.

Ke generátoru je dodávána kompletní sada dílů pro jeho montáž do auta nebo montáž provedou odborníci. Součástí celé základní montážní sady je generátor o rozměrech 185x185x80mm, nádoba s dvojitým dnem na skladování vody, vypínač, kabely, hadice, pojistka a návod na montáž.

________________________________________

 

Věřím, že nám výše uvedená inspirace otevře oči správným směrem, neboť nám nabízí poměrně dosažitelné a snadné řešení, jak koncerny typu SHELL a ESSO stlačit naší nulovou poptávkou  s cenami níže, než si nyní dovolují tak drze diktovat...

Pokud si totiž nebudeme těchto dvou gigantů nějakou dobu téměř vůbec všímat, poptávka po tesco-club-card.jpgproduktech klesne, tím padnou i jejich tržby a budou muset ceny logicky snížit. Pokud ceny skutečně sníží, budou je muset ostatní následovatelé na trhu podpořit, jinak nebudou mít tržbu ani oni.

Snadné a prosté - máme obrovskou sílu a moc, ani o tom nevíme - my určujeme, zda se necháme vykořisťovat či nikoliv.

To platí naprosto o všech společnostech...

Vynechte ze svého života TESCO a za pár měsíců zmizí z trhu i se svými klubovými kartami, kterými se nás snaží pouze lépe monitorovat co do spotřebního chování - naše podpora patří především místním českým firmám a zdravému rozumu.

 

Vše je jen otázka hry silnějších nervů o čas - tedy i naše peníze a primárně náš lepší život.

  

Mnoho štěstí Aridan

 

Komentáře

Přehled komentářů

:o)))

(hahaha, 12. 6. 2011 14:17)

To je zase debilinec.
Kolik hlupáků neví, že tu vodu musí rozložit elektrolýzou a energii vezme ve vozidle opět jen z paliva, kterým pohání motor.

Re: :o)))

(Paia, 21. 6. 2011 18:52)

zase tak moc debilinec to nebude, přece se do výroby proudu po chvilce zapojí i ten vodík, ne?
takže chvíli to jede jen na benzín, než se vytvoří dostatek vodíku, a pak se spaluje i ten vodík

Re: Re: :o)))

(xyz, 7. 1. 2012 0:10)

není náhodou ta podstata právě v tom, že se pro výrobu HHO využívá jen přebytková elektrická energie vyrobená alternátorem? je jasné, že elektrolýzou H2O a následným spálením HHO nelze vyrobit více energie, než kolik bylo vloženo do elektrolýzy.. podstata se mi jeví v tom, že se zužitkuje i energie, která by přišla vniveč (autobaterie ji nedokáže akumulovat) a pak ještě v tom, že přítomnost HHO v palivové směsi podpoří účinnost spalování (a tím vším se dosáhne té 15+% úspory běženého paliva).. pokud v tom mam nějakou chybu, tak mě opravte.

Re: Re: Re: :o)))

(lol, 31. 1. 2012 16:24)

'není náhodou ta podstata právě v tom, že se pro výrobu HHO využívá jen přebytková elektrická energie vyrobená alternátorem?' Bohužel neni. Prováděli se s tím pokusy a neplatí to. Pokud ovšem dosáhnete 100% účinnosti žádnej problém. Jo a ještě to neni homologované pro provoz na veřejných komunikacích.

tak

(wivo, 7. 6. 2011 21:45)

si hold kupte nafťáka jako já, jezděte na friťák a nazdar :-)))))
takhle ušetřim až 100% kupovanýho paliva. Ušetří z vás snad někdo víc? viděl bych to asi jen na tu smradlavou hromádku že? :-)))

Ps. pro šťoury - 160 000km 5let a nic se nepodělalo
nazdar bazar :-))

Re: tak

(Paia, 21. 6. 2011 18:49)

hrnec nemám, tak nevim - kolik stojí litr friťáku? normální stolní olej je kolem 30 Kč (jak kde, někde aušus za 25, jinde kvalitnější za 35), to je fritovací levnější?

Re: Re: tak

(Zenko.Idane, 21. 6. 2011 20:25)

Jestli se nepletu tak byl zřejmě myslen vyfrit? už použitej olej který vám většinou v restauracích dají zadarmo, jsou rádi že se ho zbaví. Jedinej problém je že se pak musí přefiltrovat, takže je to práce navíc. Pokavad je muj názor mylný tak mě opravte.

Re: Re: Re: tak

(wivo, 12. 7. 2011 8:50)

zenko je to přesně tak. Restaurace dokonce musí platit za svoz oleje! (a proto jsou radši když si od nich vezmu olej zadarmo) Přefritovaný olej se samozřejmě musí přefiltrovat, ale dělám to tak, že se nechá v 60l sudu měsíc odstát a olej se potom akorát prožene palivovým filtrem přes čerpadlo (pro dementy - nikoliv v autě) a obvykle už v něm nic není. Zbytek usazenin cca 2-3cm v sudu smíchám s pilinami a pak použiju na spálení.

takže se můžu v klidu na pochybné auto na vodu co?
no přece vyhovínkovat
:-)))

TAK NĚJAK VŠELIJAK

(HRBEK, 29. 1. 2012 19:17)

Zdravím, mam srarou 190 diesel a už delší dobu jezdím tak edna k jedný s ftitákem, ale na čistej volej mi to teda jezdí jen chvéli a pak to začne škubat. Nevěřím, že bez nějaké upravy nebo bez příměsi se s tím dá takhle jezdit, Před touto 190 jsem měl jinou a ta na fritak dojezdila, zadřelo se čerpadlo, tak bych rád věděl jak na to jezdíte.....Děkuji a s pozdravem Hrbek

Neexistuje přebytková elektrická energie...

(Honza999, 24. 1. 2012 1:55)

Alternátor v autě má regulátor, který řídí budící cívky. Nejsou-li cívky buzeny, lternátor se točí volněji=neklade otáčení velký odpor. Odebírá-li se z alternátoru proud, poklesne napětí v síti automobilu, regulátor alternátoru zvýší buzení cívek, alternátor začně proud dodávat - OVŠEM ZA CENU ODPORU PROT OTÁČENÍ, tedy za cenu ZVÝŠENÉHO ODEBÍRÁNÍ VÝKONU Z MOTORU. A protože motor není perpetum mobile, jeho vyšší zatížení se projeví vyšší spotřebou. Část této energie odebrané motoru se sice vrací, ale účinnost cyklu nemí 100%, takže je systém PRODĚLEČNÝ.
Je to jen podvod na kupce generátoru - připomíná mi to Rakušany, co za velké peníze kupovali do zásuvek filtry proti elekřině z jaderných elektráren.
Jediný, kdo na tom vydělá, je prodejce generátoru.

vodíkový generátor

(Chose 90, 8. 12. 2011 19:04)

nevíte kde by se takovýhle generátor dal sehnat a za kolik?

Re: vodíkový generátor

(Peta, 30. 12. 2011 18:59)

Jestli to nechceš do auta, tak si to jednoduše můžeš vyrobit sám. V autě ale musíš řešit, aby to nevyteklo. Na internetu je spoustu videí atd. jak si to můžeš sestavit. V autě ti to bude akorát tak strašit a nic nepomůže. Je to hloupost, nefunguje to.

Re: vodíkový generátor

(jano mrkva, 8. 1. 2012 1:19)

Pár připomínek:

(opas, 3. 6. 2011 13:38)

Těmi 3-4 litry směsi vodíku a kyslíku za minutu je předpokládám myšlena plynná forma.
U dvoulitrového motoru stačí toto množství na dva kompletní pracovní cykly, tedy při 3000ot/min na celou desetinu vteřiny provozu z minuty.
Jak to může ušetřit 40% paliva?

Re: Pár připomínek:

(Radek, 7. 6. 2011 0:26)

Prosím vás co to píšete za hlouposti. Vodík se PŘIDÁVÁ k původnímu palivu. Motor si nasává tolik vzduchu jako dříve ale část původního paliva je nahrazena vodíkem.
Motor za 1min spotřebuje jen několik desítek ml. paliva. Genrátor udělá za minutu 2L palivové směsi, proto je tam úspora až 40%

Re: Re: Pár připomínek:

(Peta, 29. 12. 2011 19:20)

rosím vás co to píšete za hlouposti. Žádná úspora nenastane ani kdyby Bůh chtěl. Bohužel ani Bůh nepřekoná zákon o zachování energie. Jukněte na to:
http://www.sysifos.cz/files/Jednavodu.pdf

Re: Re: Re: Pár připomínek:

(Giga, 29. 12. 2011 20:39)

Ty seš nákej chytrej,máš to vyzkoušený nebo máš jen toho sysifa?tak vidíš.

Re: Re: Re: Re: Pár připomínek:

(Peta, 30. 12. 2011 18:53)

Perpetuum mobile se dá snadno odhalit, vždyť to bije do očí. Popsáno je to v komentáři: PODVOD. Tu je více stránek: http://www.aardvark.co.nz/hho.shtml
aardvark.co.nz/hho_fraud.shtml
http://reviews.ebay.com/Hydrogen-Generator-Economy-Device-SCAMS_W0QQugidZ10000000005261775
http://nctritech.wordpress.com/2010/08/14/hho-is-a-scam-water-for-fuel-doesnt-work-dont-fall-for-it/
http://en.wikipedia.org/wiki/Water-fuelled_car-to je sice jen na pohon z elektrolýzy, ale má to stejný princip. A zvyšovat oktanové číslo to nemůže-pokud teda víte, co to je. Jednak vodík rychle shoří a ještě se ho tam přidává pár litrů za minutu, které toho moc neudělají jednak to chemie nedovolí.
http://www.eco-scams.com/archives/658
a stovky dalších. A samozřejmě i těch, co tvrdí (lžou) úplný opak. Ještě jedna věta, kterou sice v oblibě moc nemám, ale tady to platí, protože tahleta rádoby skvělá věc je na trhu roky: Kdyby to byla opravdu tak úžasná vymoženost, proč už ji automobilky dávno nevyrábí? A odpověď snad už najdete sami:D.

Kam teče voda?

(vojcek, 18. 12. 2011 21:26)

Zdravím, zkouknul jsem spousty podobných videjí a pročetl X článků, ale pořád mi nějak není jasné kam vlastně ta voda teče? A jak se z této otevřené součástky odsává vodík? Samotný HHO vyvíječ je tvořen dvěmi kusy plexiskla mezi kterými jsou naskládané nerezové pláty......ale nemá to žádné dno! Např u tohoto spořiče je to jiné: http://fem7.uniag.sk:8880/kexo/node/56
ten je ponořen ve vodě a vodík může unikat jedinou cestou (hadičkou ve víku). Je tu někdo kdo by mi to dokázal nějak vysvětlit?

dotaz o dostupnosti...

(Libor, 7. 12. 2011 21:37)

Rád bych se zeptal, moc mě zaujalo video z Kampy, nejsem technický typ, dalo by se u Vás namontovat toto zařízení přímo do Renault Kango? popř. poté do peugeot 807..., chápu jestli máte třeba poptávek více, ale mám velký zájem :-)
Děkuji za odpověď na email : mammut.l@seznam.cz