Bludné planety a transformační změny na Zemi

28. 5. 2011

Změny naší planety se urychlují

V předchozích článcích jsme si popsali několik základních informací o probíhajících změnách na naší mateřské planetě Zemi a zároveň jsme se dotkli i pozorování španělských astronomů, kteří objevili obrovské plynné těleso, které se postupně blíží k naší Sluneční soustavě.

Někteří z nás mohou prožívat nadšení z nadcházejících změn, jiní naopak zažívají cosi jako obavy z toho, co bude dál a nejistotu, čemu lze na naší životní cestě graph-blue.jpgvlastně věřit a co má proto hlubší smysl?

Máme snad věřit soukromě vlastněným médiím, která většinu těchto zpráv negují, zlehčují a zesměšňují anebo občas přečíst nějakou tu zcela „šílenou“ úvahu na alternativních webech?

Volba, čemu skutečně věřit, je na každém z nás, každopádně média slouží stávajícímu Systému moci k tomu, aby svou nekonečně aktivní činností ve dne i v noci pomohla udržet a podpořit potřebné finanční toky a konzum v plném chodu jak se očekává, zatímco alternativní weby se snaží ukázat Pravdu, případně její jiné formy projevu a nastínit naši skutečnou realitu.

Vzácné shody

Co však v případech, kdy se úvahy alternativních webů začínají s posledními vědeckými objevy a poznatky vzácně shodovat? Co dělat, když se mluví sice jinými termíny resp. rozdílnými slovními útvary, ale v zásadě o totožných věcech?

Jsme tolik názorově rozděleni nebo jen trváme na zbytečně přísné a někdy až hloupé terminologii a zaslepené Pravdě?

Posouzení a volný výběr ponechám na čtenářích samotných, každopádně myslím, že následující řádky budou pro mnoho z nás velmi podnětné…

Objevy astronomů

Astronomové totiž objevili minimálně deset obrovských planet přibližně velikosti Jupitera, které můžeme bez obav nazvat planetami bludnými, neboť mají velice excentrickou dráhu oběhu (srovnej s legendární planetou Nibiru), resp. nemají v podstatě pravidelnou oběžnou dráhu – či chceme-li orbit – žádnou. planet-no-orbit.jpg

Konkrétně pan Alan Boss z Carnegieho institutu ve Washingtonu říká, že byl nalezen přímý důkaz mnoha planet, které mají obrovské rozměry, plynný charakter a prolétávají si zcela bez „dohledu“ napříč všemi možnými planetárními systémy.

Dále doplňuje, že každá hvězda jich má dokonce několik, což znamená, že je těchto bludných či excentrických planet v podstatě zhruba desetkrát více, než samotných hvězd… Více v průvodních odkazech pod článkem.

Co to pro nás nyní může znamenat?

Celkem mnoho.

Kometa Elenin

V první řadě se informace potvrzené vědci nápadně shodují s informacemi uveřejněnými ve článcích dříve. V tuto chvíli se k nám totiž skutečně blíží kosmický útvar, který je nazván dle svého objevitele Elenina – „kometa“ C/2010 X1 Elenin, o které jsme si již psali i dříve - například zde.

Její nejtěsnější průlet ve vzdálenosti 0,232 AU (astronomické jednotky = vzdálenost Země od Slunce) se očekává přesně 17. října 2011 a simulovat si její průlet můžeme v tomto odkazu:

Vědci dokonce potvrzují, že k nám bude natolik blízko, že její přiblížení se již projeví na rozdílech intenzit gravitačních polí našeho Měsíce i planety Země.

Jde však o běžnou kometu jako takovou? Jde skutečně o obyčejnou kometu, asteroid, malé či velké vesmírné těleso nebo jde spíše o něco jiného, co se sami bojíme jen vyslovit nahlas?  Jde snad o legendární a záhadnou planetu Nibiru i s jejími měsíci…?

volcano-iceland---houses.jpgMyslím, že je velice férové zmínit, že současné katastrofy, jsou jakousi něžnou předehrou blížících se změn, které dle všeho mají teprve nastat.

Očekávat lze zvýšený výskyt záplav a potop, aktivity dalších vulkánů, které se díky rozdílným tlakům zemských desek postupně probouzejí, vyšší četnost zemětřesení i bleskových uragánů napříč celým světem.

Dlouhodobě nestabilní počasí, společně s možností fyzického posunu pólů planety Země díky zvýšené aktivitě Slunce, nás dnes již nejspíše vůbec nepřekvapí.

Nic se neděje?

Někteří vědci se hrdě bijí v prsa a stále velice zatvrzele a přesvědčivě tvrdí: „Jaké změny? Co všichni blázníte? Ty budou trvat tisíce let a není se čeho bát!“

Nebo jiní rovněž zaslepeně říkají: „Tyto změny bychom byli schopni sledovat řady let či minimálně měsíců…“pat-a-mat.jpg

Opravdu?

Opravdu jim lze věřit?

Skutečně můžeme tyto výroky považovat za naprosto seriózní a vážné?

Ano, přípravy na změnu mohou trvat třeba stovky let, ale změna samotná proběhne za pouhý miniaturní zlomek doby těchto příprav. Stejné je to s přípravou na příchod nového života a porodem samotným.

Musí jít naopak o proces velice rychlý a jednoznačně řízený, jinak vše zúčastněné zbytečně a dlouze trpí. Více o těchto úvahách v článku: Novorozenec umírající do života a souvislost s 2012.

Přiložené video

Ale dosti dalších slov, posuďte sami osobní zkušenost jedné konkrétní osoby. Na videu níže vidíme záběr dlouhý několik minut z kanadských železničních sítí a můžeme sledovat dravost a rychlost, s jakou se roky stabilní prostředí náhle změnilo ve zcela jiný krajinný ráz.

Samotný svědek a kameraman této „náhlé“ proměny během ní málem položil svůj vlastní život, kdyby včas neutekl. Zkusme si na závěr představit, co by se asi tak stalo, kdyby po této náhlé změně, kde v podstatě koleje volně visí ve vzduchu nad nově vzniklou mohutnou řekou, projel plně naložený vlak se třemi sty pasažéry…